Te Koop – mijn huis

Kijk, als huizen nou als warme broodjes gingen, zoals in de tijd dat je blij mocht zijn dat je ’n bod mocht uitbrengen en ’n bezemkast in de Pijp nog bij inschrijving werd verkocht, dan had ik u deze advertorial bespaard.

guest room

Roof Terrace I

Maar zo liggen de zaken niet en daarom bied ik u zelfs via mijn blog, schaamteloos, mijn appartement aan. Het is ook werkelijk schitterond, aan de feeërieke Nieuwe Prinsengracht. En serieus: 130 meter, derde en vierde verdieping, zeer licht, in 2007 gesplitst dus in topstaat. Dakterras, vergunning voor een tweede in aanvraag, sjieke keuken, houten vloeren en ingebouwde kasten. Parkeervergunning binnen 2 maanden. Zie Funda. Op vertoon van deze blog -uitgeprint en uitgeknipt- krijgt u €1.000 korting en als de koper via u komt, ontvangt u 5 exemplaren van mijn boek, gesigneerd.

Waar ik zelf ga wonen weet ik nog niet. Buenos Aires, Kaapstad, Veghel, Watergraafsmeer, ’t kan allemaal. Misschien wel bij u in de straat, pas maar op.

6 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

6 Reacties op “Te Koop – mijn huis

  1. Claartje

    Als de recessie tot dit soort vormen van creativiteit leidt……..
    Ik weet genoeg, heb veel over voor 5 gesigneerde exemplaren van jouw hand!

    Claartje

  2. Frederik

    Zoals je weet, ben ik altijd geinteresseerd!!! Ben in januari terug…. laat me weten of het een optie is.

  3. Sjaak

    En ik kan als ervaringsdeskundige (ik heb afgelopen winter ruim 3 maanden in Mark’s huis mogen verblijven) zeggen dat het echt een erg lekker huis is om in te wonen, en de buurt ook erg gezellig is.

  4. buuf

    buurman je vergeet nog te vertellen over de leuke buren!! (ook voor de nieuwe buren wil ik de plantjes water geven) misschien helpt dat bij de verkoop 🙂

  5. Kees

    Hey Mark,

    Ik neem aan dat je gewoon terug komt naar Rotterdam toch? Niets mooiers dan die bruggen. Of ben je je vast aan het voorbereiden op je nieuwe schrijver sterstatus en wil je niet in het grachtengordel circuit worden geplaatst?

    Anyway, wanneer kunnen we je boek nu kopen?
    Grt

    Kees

    • markschalekamp

      Niks mooiers als Rotserdam, da’s waar. Maar denk je ook niet dat ik inmiddels te groot voor Nederland ben? Boek is bijna klaar. Nog week of 3 werk voor mij, maar wanneer het in winkel ligt, is nog niet geheel duidelijk…

Geef een reactie

