Dutch Bloggies – Stem Op Mij – in de finaleronde!

dutchbloggies_copy3

Mijn blog is genomineerd voor Meest Populaire Blog door de Dutch Bloggies, zeg maar de Oscars van het webloggen. De eerste stemronde heb ik overleefd, waarvoor dank aan iedereen die op mijn blog gestemd heeft. Voor de eindoverwinning heb ik je nog een keer nodig. Stem op mij! http://www.dutchbloggies.nl/2009/stemmen/stemmen.php. Ik betaal 100 euro per stem. Misschien.

Ik heb m’n dankwoord al klaar: I wanna thank God, my family, my producer, the whole crew who have been so supportive the last couple of monthsthank you, I love you all en ik draag ‘m op aan Barack Obama.

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Dutch Bloggies – Stem Op Mij – in de finaleronde!

  1. Erik

    Ja, gedaan.

    Ondanks het F’noord shirt om het kussen van je buurjongetje.

    Groet,

    E.

  2. Wiel

    Done. Dankzij dat Feyenoord shirt om t kussen.

  3. ts

    Mooi verhaal over Feyenoord en natuurlijk over je ajax buurjongetje.Mijn stem heb je.

  4. Van ons alle 4 een stem!
    Un peu coucou: onverwachte invalshoeken!
    Doorgaan.
    Zien we je nog?
    xx Kook + 3

Geef een reactie

